تصمیم نهایی برای انجام جراحی زیبای بینی
نوشته شده توسط : دکتر بصام

تصمیم برای جراحی زیبایی بینی

بارها و بارها پیش پزشکان متخلفی مراجعه نمودید و هنوز نتوانسته اید پزشک مورد نظر خود را برای عمل زیبایی بینی پیدا کنید ؟

مشکل در تصمیم گیری همیشه وجود دارد ، متخصصین گوش و حلق و بینی همه از روش های مختلفی برای جذب مشتری و بالا بردن تعداد عمل زیبایی بینی خود استفاده میکنند ولی واقعا کدام پزشک مناسب شما خواهد بود.

نمونه عمل های زیبایی بینی : نمونه این جراحی ها یکی از راه هایی خواهد بود که شما را به تصمیم درست نزدیک خواهد کرد ، زیرا با مشاهده نمونه عمل پزشکان میتوانید تشخیص دهید که کدام پزشک مناسب جراحی زیبایی بینی خواهد بود ، در نمونه عمل یک پزشک به دنبال نمونه مشابه خود بگردید ، به طور مثال اگر بینی استخوانی و بزرگ دارید در نمونه کار ها به دنبال مشابه بینی خود بگردید و تصمیم گیری کنید . ظاهر بینی بسیار مهم است ولی مهمتر از آن تنفس صحیح و بدون مشکل است ، اکثر بیمارانی که جراحی زیبایی بینی انجام داده اند ممکن است از ظاهر بینی خود راضی باشند ولی با تنفس خود مشکل دارند ، متخصص گوش و حلق و بینی در حقیقت قبل از ظاهر بینی شما به تنفس صحیح شما می اندیشد و این امر باعث خواهد شد به غیر از ظاهر زیبای بینی تنفسی صحیح داشته باشید.

قیمت عمل زیبایی بینی : یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب متخصص عمل زیبایی بینی هزینه عمل زیبایی بینی و هزینه های جانبی آن است ، هزینه بیمارستان یا کلینیکی که در آن عمل خواهید شد به علاوه دستمزد پزشک ، این قیمت ممکن است بسیار پایین و یا بسیار بالا باشد ، مهم قیمت نیست ، مهم نتیجه جراحی است ، مواردی بسیار وجود دارد که بیمار با پرداخت هزینه های بسیار زیاد برای عمل زیبایی بینی خود به نتیجه مطلوب نرسیده است و از تنفس و یا ظاهر بینی خود راضی نیست ، هزینه عمل زیبایی بینی باید معقول باشد و شما در نتیجه نهایی رازی و خوشنود باشید.

مشاوره با پزشک : در جلسه مشاوره بسیار مهم است که پزشک عمل زیبایی بینی شما به شما نشان دهد که پس از عمل زیبایی بینی ظاهر بینی شما همچنین تنفس شما به چه صورت خواهد بود. در این جلسه تمام دلایل و همچنین مشکلات پیش آمده را مطرح نمایید تا پزشک به درستی به شما مشاوره نماید. در جلسه مشاوره پزشک بینی شما را معاینه و پس از بررسی های صورت گرفته شما را مشاوره خواهد داد ، با توجه به مشاوره پزشک برای جراحی زیبایی بینی تصمیم بگیرید.





:: برچسب‌ها: بینی نوک پهن , جراحی بینی استخوانی , جراحی زیبایی بینی , عمل ترمیمی بینی , عمل زیبایی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: